Blog - INVOX Call Tracking

Abonează-te la newsletter-ul INVOX și flă cele mai noi sfaturi despre serviciul de call tracking

Ghid de Call Tracking pentru cabinetele stomatologice (1)

Chiar daca site-ul dumneavoastra are un formular de programari online, majoritatea pacientilor noi vor contacta cabinetul stomatologic prin telefon. Inca exista stomatologi care analizeaza aceste apeluri telefonice pentru a-si forma o idee despre performanta marketingului lor. Serviciul de Call Tracking a fost conceput tocmai pentru acest scop. Utilizarea lui poate ajuta echipa de marketing sa inteleaga impactul campaniilor dumneavoastra publicitare si sa ia deciziile corecte, bazate pe eficienta apelului telefonic.

Citește articolul »

3 lucruri pe care ar trebui să le faci cu datele de call tracking

Ca specialiști în marketing, suntem responsabili de maximizarea ROI-ului, pe baza cheltuielilor de marketing efectuate. De multe ori, pentru a reuși acest lucru trebuie să ne folosim de toate resursele și datele pe care le avem la îndemână, atât din mediul online cât și din mediul offline. INVOX Call Tracking poate oferi o mulțime de date interesante din mediul offline, iar volumul poate fi atât de mare încât să fie

Citește articolul »

Google Mobile-First Index, iată tot ce trebuie să știi

Daca majoritatea cautarilor de pe Google se fac printr-un dispozitiv mobil, atunci de ce sa folosim un index optimizat pentru desktop? La concluzia aceasta au ajuns si cei de la Google. De aici si planul pentru implementarea unui mobile-first index. Ce inseamna acest lucru? Pe scurt, Google lucreaza si chiar testeaza deja un nou index optimizat pentru dispozitivele mobile, si nu pentru desktop asa cum era pana acum. Cu alte

Citește articolul »

Call Tracking în campaniile Facebook Ads

Facebook este una dintre cele mai populare si in voga platforme sociale. De aceea, nu este de mirare ca incet, dar sigur a ajuns sa fie si un instrument de promovare excelent pentru companii la nivel mondial. Cu un numar impresionant de utilizatori, aceasta platforma ofera posibilitatea targetarii in detaliu a publicului tinta, dar si a descoperirii de potentiali clienti (spre exemplu prin „Lookalike audiences”). Probabil si tu ai campanii de Facebook Ads in derulare. Dar, te-ai gandit vreodata la diferenta dintre un

Citește articolul »

Multi Channel Call Attribution

Una dintre cele mai mari probleme pentru oamenii de marketing din ziua de azi este stabilirea cu exactitate a datelor privind canalele prin care userii ajung pe site sau prin care se realizeaza vanzarile. „De unde au auzit de noi?” sau „Cum au ajuns aici?” sunt doar cateva din intrebari. Daca acest lucru nu era suficient, problemele par sa fie si mai mari atunci cand vorbim de vanzarile care se

Citește articolul »

TESTEAZĂ GRATUIT INVOX CALL TRACKING

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări