Află din ce campanii de marketing te sună pacienții noi și ia cele mai bune decizii de marketing.

Ce este INVOX Call Tracking?

INVOX este un soft de analiză a conversiilor prin apeluri telefonice din campaniile de marketing.

Dacă programările telefonice sunt esențiale pentru clinica sau cabinetul tău stomatologic, este important să știi din ce canale și campanii de marketing, primești cele mai valoroase programări prin telefon, pentru a lua decizii inteligente de marketing

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

1

Utilizatorul vede reclama ta plătită pe Google, Facebook, LinkedIn sau pe un portal medical și dă click pe link-ul din reclamă.

2

Când ajunge pe site, utilizatorul vede un număr de telefon unic și sună pentru a face o programare la cabinetul sau clinica ta stomatologică.

3

INVOX asociază fiecare apel telefonic cu reclama cu care a interacționat utilizatorul înainte să te sune.

4

Tu vei vedea de unde ai primit fiecare programare prin telefon și vei ști unde să te promovezi eficient ca să câștigi mai mulți pacienți cu același buget.

TREI motive

ca să folosești INVOX Call Tracking

Concepi doar campanii de marketing eficiente

Distribui bugetul de publicitate doar în campaniile de marketing eficiente, care aduc programări telefonice de la pacienți.

Nu mai risipești bugetul de marketing

Știi exact cât te costă să aduci un pacient nou și ce venituri îți generează fiecare pacient în cabinetul sau clinica ta stomatologică.

Câștigi TIMP, câștigi PACIENȚI, câștigi BANI

Raportăm în mod automat care campanii de marketing îți generează programări telefonice cu cel mai mic cost. Și astfel, distribui bugetul de publicitate doar către campaniile de marketing care îți aduc pacienți noi cu cele mai mici costuri dar cu cele mai mari încasări.

Începe acum

sau programează o discuție online cu unul dintre specialiștii INVOX

Trimitem datele fiecărui apel telefonic în:

Google Analytics, iStoma și INVOX

Google Analytics

Aflați din ce surse de publicitate, campanii, grupuri de anunțuri și cuvinte cheie vă sună clienții. Și de asemenea, puteți analiza istoricul de navigare al fiecărui client înainte și după fiecare apel.

Google Analytics - call tracking

iStoma

Prin integrarea programărilor telefonice cu iStoma vei vedea cât te costă să aduci un pacient nou în clinica sau în cabinetul tău și ce încasări îți generează el. Dar și volumul încasărilor generate de fiecare sursă de marketing.

iStoma call tracking

Contul personal INVOX

Măsurați în timp real programările prin telefon din orice campanie de marketing, vedeți statusul fiecărui apel, volumul de apeluri pentru fiecare zi din săptămâna și fiecare oră din zi. Primiți alerte pe email pentru apelurile pierdute și analizați cum este gestionat fiecare apel de către echipele de la front-desk sau call-center. Plus multe alte beneficii!

BENEFICII

pe care le primești când folosești INVOX

Știi exact de unde te sună fiecare pacient nou

Când un pacient nou te sună dintr-o campanie Google Ads, Facebook Ads, SEO, newsletter sau dintr-un portal medical, nu mai trebuie să-l întrebi cum a ajuns la tine. INVOX îți va arăta cu ușurință sursa fiecărui apel plus multe alte date importante care să te ajute să câștigi mai mulți clienți.

Analiza cantitativă și calitativă a campaniilor de marketing

Prin ajustarea cheltuielilor de marketing și optimizarea campaniilor de marketing, vei aduce mai mulți clienți cu un buget redus de promovare.

Integrarea apelurilor cu iStoma

Analiza programărilor prin telefon te ajuta să identifici zonele în care cheltuielile de marketing sunt prea mari și cu rezultate scăzute sau chiar fără rezultate.

Îmbunătățirea campaniilor în timp real

Pe baza datelor colectate și raportate în timp real, vei putea optimiza campaniile rapid pentru creșterea numărului de clienți.

Începe acum

sau programează o discuție online cu unul dintre specialiștii INVOX

CÂT COSTĂ?

Starter

Măsoară, analizează și demonstrează eficiența campaniilor de marketing cu obiective pe apeluri.
39
/month
  • Include:
  • 5 numere de tracking
  • 300 tracking units
  • 1 forwarding number

Pro

Urmărirea conversiilor telefonice la nivel de cuvinte cheie pentru optimizarea performanțelor și a bugetelor de marketing.
99
/month
  • Include:
  • 10 numere de tracking
  • 750 tracking units
  • 3 forwarding numbers

Connected

Un instrument complet de urmărire a conversiilor telefonice pentru a susține echipele de marketing și vânzări.
259
/month
  • Include:
  • 20 numere de tracking
  • 2500 tracking units
  • ∞ forwarding numbers

INVOX este un soft de call tracking care ajută echipele de marketing să descopere sursa de marketing care generează cele mai valoroase apeluri telefonice, pentru a planifica strategii de marketing eficiente care să genereze mai mulți clienți și mai multe încasări.

Dorești mai multe detalii înainte de a începe?

sau sună-ne și îți vom răspunde cu plăcere la întrebările tale.

Testează gratuit

Completează formularul de mai jos și testează softul INVOX Call Tracking gratuit timp de 14 zile.

Stoma
Mă promovez pe (una sau mai multe opțiuni):

Înrebări frecvente (FAQs)

Dacă printre răspunsurile de mai jos nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs. ne puteți trimite un email sau ne puteți suna la numărul  (031) 005 08 86, și vă vom răspunde cu plăcere.

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

  • Noi vă alocăm câte un număr de telefon virtual pentru fiecare sursă de trafic pe care doriți să o măsurați.
  • Adăugați în site scriptul INVOX iar numărul de telefon afișat pe site-ul dvs. va fi înlocuit cu un număr de tracking INVOX pentru fiecare sursă de trafic (Facebook, Google, LinkedIn, etc.).
  • Toate apelurile primite pe numerele de tracking INVOX vor fi direcționate automat către numărul dvs. de telefon fix sau mobil.

Căte numere de tracking îmi sunt necesare?

În funcție de ceea ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking INVOX pentru fiecare canal de marketing/sursă de trafic sau un număr de tracking pentru fiecare utilizator concurent de pe site-ul dvs. Pentru a afla câte numere vă sunt necesare puteți folosi acest calculator.

Cum pot seta urmărirea conversiilor prin apeluri telefonice pe site-ul meu?

Foarte simplu! Trebuie doar să adăugați o linie de cod (Dynamic Number Insertion) în site-ul dvs. folosind Google Tag Manager sau un cont FTP. Asta-i tot!

Care este scopul contului DEMO?

Pentru a evalua soluția de call tracking INVOX și pentru a vă decide dacă este potrivită pentru nevoile dvs. Crearea unui cont DEMO este gratuită. Echipa INVOX este permanent alături de dvs. pentru a vă oferi suportul necesar.

Care este modalitatea de plată?

Plata serviciului INVOX se face lunar în avans prin card sau transfer bancar.

Ce se întâmplă daca îmi anulez contul INVOX?

Vă puteți anula contul oricând doriți, iar numerele de urmărire vor șterse din contul dvs., iar apelurile către aceste numere de tracking nu vor mai fi direcționate către numărul dvs. de telefon.

Dacă am mai mulți clienți, pot crea conturi separate pentru fiecare?

Sigur, puteți crea și sub-conturi pentru clienții dvs. Fiecare dintre clienții dvs. va avea acces doar la sub-contul său, iar dvs. veți avea acces la toate sub-conturile din contul dvs. de admin.

Totuși, eu mai am câteva întrebări...

Vă răspundem cu plăcerele la orice întrebare pe e-mail sau la telefon (031) 005 08 86

Află cât te costă lunar serviciul INVOX

Căte numere de tracking îmi sunt necesare și cât mă costă?

În funcție de ceea ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking INVOX pentru fiecare canal de marketing/sursă de trafic sau un număr de urmărire pentru fiecare utilizator concurent de pe site-ul dvs. Pentru a afla câte numere vă sunt necesare puteți folosi acest calculator.
Call Now Button