Urmărirea conversiilor telefonice în Google Ads

Cum setați corect parametrii ValueTrack în Google Ads

Parametrii ValueTrack reprezintă un model de parametru URL care vă ajută să aflați detaliile fiecărui click din campaniile Google Ads. Acești parametrii sunt adăugați la finalul fiecărui URL al fiecărui anunț din contul dvs. Google Ads.

Pentru a maximiza datele obținute despre fiecare apel din Google Ads trebuie să utilizați următorii parametrii de urmărire ValueTrack 

{lpurl}?campaignid={campaignid}&adgroupid={adgroupid}&network={network}&keyword={keyword}&matchtype={matchtype}&creative={creative}&adposition={adposition}&device={device}

Acesti parametrii va vor da urmatoarele informații

ID-ul campaniei, ID-ul grupului de anunțuri, tipul campaniei (search sau display), cuvântul cheie, tipul de potrivire a cuvântului cheie, anunțul, sau banner-ul, poziția, și tipul dispozitivului.

1. Visitați secțiunea “Campaigns (Campanii)” din contul Google Ads

sectiunea “Campaigns” din Google AdWords

2. Click pe butonul “Settings (Setări)” din meniul din stânga

Settings - Google AdWords

3.Click pe butonul “Columns (Coloane)” situat deasupra tabelului în dreapta, apoi selectați “Modify columns (Modificați coloane)

Modfy columns - Google AdWords

4. Bifați “Tracking Template (Șablon de urmărire)” din listă, apoi dați click pe butonul “APPLY (Aplică)

Tracking Template - Google AdWords

5. Adăugați parametrii ValueTrack – {lpurl}?campaignid={campaignid}&adgroupid={adgroupid}&network={network}&keyword={keyword}&matchtype={matchtype}&creative={creative}&adposition={adposition}&device={device}

Parametrii Value Track - Google AdWords

6. Click pe bunoul “Save (Salvează)

Save

Call Now Button