Call Tracking imobiliare

by invox

Află din ce campanii de marketing te sună clienții și alege cele mai eficiente strategii de promovare.

Ce este INVOX Call Tracking?

INVOX este un soft de măsurare și analiză a conversiilor prin apeluri telefonice din campaniile de marketing. Ajută dezvoltatorii și agențiile imobiliare să elimine sursele de promovare ineficiente care consumă bugetul fără să genereze lead-uri calificate și tranzacții.

Dacă lead-urile telefonice sunt esențiale pentru afacerea ta, este important să știi din ce canale, campanii de marketing și portaluri imobiliare, primești cele mai valoroase lead-uri telefonice, pentru a seta campanii de marketing eficiente.

Cum funcționează

soluția INVOX Call Tracking?

1

Clientul vede reclama ta plătită pe Google, Facebook, LinkedIn, etc. dă click pe link-ul din reclamă și ajunge pe site-ul tău.

2

Clientul sună la numărul de redirecționare afișat pe site-ul tău iar apelul este direcționat automat către numărul de telefon al unui agent din echipa ta.

3

INVOX asociază apelul telefonic cu campania, cuvântul cheie sau reclama cu care a interacționat utilizatorul înainte să te sune.

4

Odată ce știi de unde vin lead-urile calificate vei putea să te promovezi eficient ca să închei mai multe tranzacții.

TREI motive

ca să folosești INVOX Call Tracking

Câștigi LEAD-URI calificate

Știi exact cât te costă un lead calificat pentru fiecare canal de marketing online sau offline (Google Ads, Facebook, SEO, portaluri imobiliare, bannere stradale, TV, radio). Și mai ales știi de unde îți vin lead-urile calificate.

Câștigi TIMP

Prin funcționalitățile pe care le-am dezvoltat pentru tine și prin integrarea apelurilor în CRM-ul tău, agenții imobiliari se vor putea concentra mai mult pe vânzări și mai puțin pe alte activități consumatoare de timp.

Câștigi BANI

Raportăm în mod automat ce campanii de marketing îți generează lead-uri telefonice calificate cu cel mai mic cost. Și astfel, distribui bugetul de publicitate doar către campaniile de marketing care îți aduc lead-uri calificate cu cele mai mici costuri.

Testează gratuit

sau programează o discuție online cu unul dintre specialiștii INVOX

Trimitem datele fiecărui apel telefonic în:

Google Analytics, softuri CRM și platforma INVOX

Google Analytics

Află din ce canale de marketing, campanii, grupuri de anunțuri și cuvinte cheie te sună clienții. Și de asemenea, poți analiza istoricul de navigare al fiecărui client înainte și după fiecare apel.

Google Analytics - call tracking

CRM

Prin integrarea apelurilor telefonice cu softul CRM pe care-l folosești vei putea aloca automat un număr de tracking pentru fiecare portal imobiliar și vei vedea cât te costă un lead calificat pentru fiecare canal de marketing. În plus, vei vedea numărul de lead-uri telefonice primite de fiecare agent și cum sunt ele gestionate.

Contul personal INVOX

Măsoară în timp real lead-urile telefonice din orice campanie de marketing, vezi statusul fiecărui apel, volumul de apeluri pentru fiecare zi din săptămâna și fiecare oră din zi pentru fiecare agent imobiliar. Primești pe email alerte pentru fiecare apel pierdut și analizezi cum este gestionat fiecare lead de către echipa de vânzări.

BENEFICII

Dezvoltăm mereu funcționalități noi care să te ajute să generezi mai ușor campanii de marketing imobiliar, să obții mai multe lead-uri calificate, și să închizi mai multe tranzacții în fiecare lună.

Ajută-ți echipa de vânzări

Pe portalurile imobiliare, afișați un singur număr de telefon și centrala INVOX va distribui lead-urile telefonice în mod egal fiecărui membru al echipei dumneavoastră de vânzări. De exemplu, dacă sunt 3 agenți imobiliari și primiți 12 lead-uri telefonice, fiecare agent va primi 4 lead-uri.

Măsoară eficiența portalurilor imobiliare

Știi exact cât te costă un lead telefonic din fiecare portal imobiliar. Și mai ales știi de unde îți vin cu adevărat lead-urile calificate.

Whispering

Asistentul nostru virtual îți spune sursa fiecărui apel telefonic înainte de a vă conecta cu apelantul. Nu mai trebuie să întrebi clienții unde au văzut anunțul.

Înregistrarea apelurilor primite

Înregistrează fiecare apel pe care îl primești din campaniile de promovare și nu mai trebuie să notezi pe agendă când vorbești cu clienții. Este suficient doar să asculți înregistrările apelurilor când ai timp să completezi în CRM. În plus îți sunt utile și în sesiunile de training.

Cu serviciul de VoiceMail nu mai pierzi niciun lead

Asistentul virtual INVOX va prelua mesajele vocale de la clienții care te sună în afara orelor de program. În acest fel, te asiguri că nu pierzi niciun client potențial chiar și atunci când nu poți să răspunzi la telefon.

Alertă apeluri pierdute

Primești pe e-mail notificare pentru fiecare apel pierdut. Unii clienți închid apelul chiar înainte de a se conecta la numărul tău, dar INVOX salvează datele apelantului și ți le trimite imediat pe email.

Rapoarte zilnice și săptămânale

În fiecare zi lucrătoare îți trimitem email cu raportul de apeluri din ziua anterioară, iar în fiecare zi de luni la 11:11 dimineața, vei primi un e-mail cu raportul apelurilor din săptămâna anterioară.

O mică parte din clienții noștri de succes

Dezvoltatori și agenții imobiliare
10
Proiecte rezidențiale
Lead-uri telefonice analizate

Testează gratuit

sau programează o discuție online cu unul dintre specialiștii INVOX

CÂT COSTĂ?

Starter

Măsoară, analizează și demonstrează eficiența campaniilor de marketing cu obiective pe apeluri.
39
/month
  • Include:
  • 5 numere de tracking
  • 300 tracking units
  • 1 forwarding number

Pro

Urmărirea conversiilor telefonice la nivel de cuvinte cheie pentru optimizarea performanțelor și a bugetelor de marketing.
99
/month
  • Include:
  • 10 numere de tracking
  • 750 tracking units
  • 3 forwarding numbers

Connected

Un instrument complet de urmărire a conversiilor telefonice pentru a susține echipele de marketing și vânzări.
259
/month
  • Include:
  • 20 numere de tracking
  • 2500 tracking units
  • ∞ forwarding numbers

Ce spun clienții noștri

Un serviciu absolut necesar pentru toți cei care vor să știe cât de eficiente sunt campaniile lor de promovare. În cazul meu, am folosit serviciile INVOX pentru a măsura rezultatele promovării proprietăților din portofoliu pe portalurile imobiliare. Îmi este foarte clar câte lead-uri îmi aduce fiecare portal, cu ce costuri și implicit raportul cost pe lead. De asemenea, îmi este clar dacă prețurile abonamentelor plătite portalurilor sunt acoperite și de rezultate.
The INVOX Call Tracking software is a essential part in measuring the performance of the campaigns we run for our clients. Extremely helpful in tracking both online and offline conversions. This product is really easy to set-up and integrate via API. Also, the customer support is exceptional, the team is very helpful in finding solutions to every request we have. This product is really easy to set-up and integrate via API. Also, the customer support is exceptional, the team is very helpful in finding solutions to every request we have.
Mi se întâmplă uneori să răspund la telefon în ipostaze ce nu îmi permiteau să gestionez apelul eficient și să captez lead-ul. Nu mai zic de aprofundarea discuției pentru a afla sursă de proveniență a leadului. Agentul imobiliar trebuie să conștientizeze că ori de câte ori îi sună telefonul, îl costă bani! Iar aceast cost devine o investiție doar dacă transformi lead-ul într-o vânzare, altfel este o irosire de resurse. În afacerea de agenție imobiliară, nu puteam să monitorizez ce surse de publicitate sunt mai eficiente, câte leaduri sunt generate de fiecare sursă sau coleg în parte sau ce rată de conversie au și cum știu că dacă nu măsor, nu știu unde să îmbunătățesc, am apelat la INVOX! Am ales serviciile INVOX ca soluție de call center pentru toate motivele de mai sus, dar și pentru că îmi economisește timp - ce mai valoroasă resursă! Împreună cu colegii mei, am creat un sistem de rotație prin care unul dintre noi captează și distribuie leadurile, în timp ce ceilalți pot și față în față cu cei mai importanți clienți fără să aibă grijă că pierd oportunități!

Înrebări frecvente (FAQs)

Dacă printre răspunsurile de mai jos nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs. ne puteți trimite un email sau ne puteți suna la numărul  (031) 005 08 86, și vă vom răspunde cu plăcere.

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

  • Noi vă alocăm câte un număr de telefon virtual pentru fiecare sursă de trafic pe care doriți să o măsurați.
  • Adăugați în site scriptul INVOX iar numărul de telefon afișat pe site-ul dvs. va fi înlocuit cu un număr de tracking INVOX pentru fiecare sursă de trafic (Facebook, Google, LinkedIn, etc.).
  • Toate apelurile primite pe numerele de tracking INVOX vor fi direcționate automat către numărul dvs. de telefon fix sau mobil.

Căte numere de tracking îmi sunt necesare?

În funcție de ceea ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking INVOX pentru fiecare canal de marketing/sursă de trafic sau un număr de tracking pentru fiecare utilizator concurent de pe site-ul dvs. Pentru a afla câte numere vă sunt necesare puteți folosi acest calculator.

Cum pot seta urmărirea conversiilor prin apeluri telefonice pe site-ul meu?

Foarte simplu! Trebuie doar să adăugați o linie de cod (Dynamic Number Insertion) în site-ul dvs. folosind Google Tag Manager sau un cont FTP. Asta-i tot!

Care este scopul contului DEMO?

Pentru a evalua soluția de call tracking INVOX și pentru a vă decide dacă este potrivită pentru nevoile dvs. Crearea unui cont DEMO este gratuită. Echipa INVOX este permanent alături de dvs. pentru a vă oferi suportul necesar.

Care este modalitatea de plată?

Plata serviciului INVOX se face lunar în avans prin card sau transfer bancar.

Ce se întâmplă daca îmi anulez contul INVOX?

Vă puteți anula contul oricând doriți, iar numerele de urmărire vor șterse din contul dvs., iar apelurile către aceste numere de tracking nu vor mai fi direcționate către numărul dvs. de telefon.

Dacă am mai mulți clienți, pot crea conturi separate pentru fiecare?

Sigur, puteți crea și sub-conturi pentru clienții dvs. Fiecare dintre clienții dvs. va avea acces doar la sub-contul său, iar dvs. veți avea acces la toate sub-conturile din contul dvs. de admin.

Totuși, eu mai am câteva întrebări...

Vă răspundem cu plăcerele la orice întrebare pe e-mail sau la telefon (031) 005 08 86

INVOX este un soft de call tracking care ajută echipele de marketing să descopere sursa de marketing care generează cele mai valoroase apeluri telefonice, pentru a planifica strategii de marketing eficiente care să genereze mai mulți clienți și mai multe încasări.

Dorești mai multe detalii înainte de a începe?

sau sună-ne și îți vom răspunde cu plăcere la întrebările tale.

Testează gratuit

Completează formularul de mai jos și testează softul INVOX Call Tracking gratuit timp de 14 zile.

Imobiliare
Ne promovăm pe (una sau mai multe opțiuni):
Folosim următorul CRM:

Call Now Button