Prețuri call tracking

Prețuri call tracking

Planifică strategii eficiente de marketing bazate pe date

Creează campanii eficiente de generare de lead-uri cu obiective pe apeluri telefonice.

Prețuri call tracking

STARTER

Pentru startup-uri
19 pe lună
  • Cost adițional: 5 € /număr
  • Cost adițional apeluri: 0,065 €/min
  • Monitorizare apeluri online și offline
  • Acces live la panoul de control
  • Înregistrarea apelurilor
  • Integrare Google Analytics
  • Integrare Google Adwords
  • Integrare Google Data Studio
  • Integrare CRM
Economic

PRO

Pentru agenții și afaceri medii
35 pe lună
  • Cost adițional: 4 €/număr
  • Cost adițional apeluri: 0.065 €/min
  • Toate beneficiile de la planul STARTER +
  • Cuvintele cheie (PPC) care au generat apeluri
  • Istoric vizitatori și apeluri vizitatori
  • Atribuire multi-channel pentru fiecare apel
  • Subconturi nelimitate
Complet

ENTERPRISE

Pentru afaceri mari
  • Pachet supus unor termene și condiții
Expert
Află cât te costă lunar serviciul INVOX

Căte numere de tracking îmi sunt necesare și cât mă costă?

În funcție de ceea ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking INVOX pentru fiecare canal de marketing/sursă de trafic sau un număr de urmărire pentru fiecare utilizator concurent de pe site-ul dvs. Pentru a afla câte numere vă sunt necesare puteți folosi acest calculator.

Înrebări frecvente (FAQs)

Dacă printre răspunsurile de mai jos nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs. ne puteți trimite un email sau ne puteți suna la numărul  0741161021, și vă vom răspunde cu plăcere.

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

  • Noi vă alocăm câte un număr de telefon virtual pentru fiecare sursă de trafic pe care doriți să o măsurați.
  • Adăugați în site scriptul INVOX iar numărul de telefon afișat pe site-ul dvs. va fi înlocuit cu un număr de tracking INVOX pentru fiecare sursă de trafic (Facebook, Google, LinkedIn, etc.).
  • Toate apelurile primite pe numerele de tracking INVOX vor fi direcționate automat către numărul dvs. de telefon fix sau mobil.

Căte numere de tracking îmi sunt necesare?

În funcție de ceea ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking INVOX pentru fiecare canal de marketing/sursă de trafic sau un număr de urmărire pentru fiecare utilizator concurent de pe site-ul dvs. Pentru a afla câte numere vă sunt necesare puteți folosi acest calculator.

Cum pot seta urmărirea conversiilor prin apeluri telefonice pe site-ul meu?

Foarte simplu! Trebuie doar să adăugați o linie de cod (Dynamic Number Insertion) în site-ul dvs. folosind Google Tag Manager sau un cont FTP. Și, setați un event în Google Analytics. Asta-i tot!

Care este scopul contului DEMO?

Pentru a evalua soluția de call tracking INVOX și pentru a vă decide dacă este potrivită pentru nevoile dvs. Crearea unui cont DEMO este gratuită. Echipa INVOX este permanent alături de dvs. pentru a vă oferi suportul necesar.

Care este modalitatea de plată?

Plata serviciului INVOX se face lunar în avans prin card sau transfer bancar.

Ce se întâmplă daca îmi anulez contul INVOX?

Vă puteți anula contul oricând doriți, iar numerele de urmărire vor șterse din contul dvs., iar apelurile către aceste numere de tracking nu vor mai fi direcționate către numărul dvs. de telefon.

Dacă am mai mulți clienți, pot crea conturi separate pentru fiecare?

Sigur, puteți crea și sub-conturi pentru clienții dvs. Fiecare dintre clienții dvs. va avea acces doar la sub-contul său, iar dvs. veți avea acces la toate sub-conturile din contul dvs. de admin.

Totuși, eu mai am câteva întrebări...

Vă răspundem cu plăcerele la orice întrebare pe e-mail sau la telefon 0741161021

Call Now Button