Alege Soluția Call Tracking Potrivită Afacerii Tale

Soluție scalabilă până la infinit și după!

Prețuri Call Tracking

Cu doar 49 € pe lună poți măsura conversiile telefonice pentru 5 canale de marketing sau surse de trafic. Astfel, vei putea măsura și optimiza rezultatele în timp real și vei crește performanțele campaniilor tale de marketing. Și, pentru a ne asigura că nu vei avea costuri lunare în plus, fiecare pachet de call tracking vine cu minute incluse.

Ai nevoie de mai multe numere de tracking? Nici o problemă! Prețul unui număr de tracking suplimentar este cuprins între 4 € si 5€ pe lună în funcție de pachetul ales. Pe masură ce nevoile tale cresc, INVOX îți oferă soluții customizate.

BEGINNER

Start-up
49
/ Lună
  • 5 numere de tracking
  • 500 de minute incluse
  • Live Call Dashboard
  • Call Recording
  • Dynamic Number Insertion
  • Integrare Google Analytics
  • Integrare Google AdWords
  • Integrare CRM
  • Keywords Call Tracking
  • Visitor History
  • Multi-Channel Call Atribution
  • Administrare conturi multiple
  • White Label
  • Additional number = 5 €
  • Additional minute = 0,05 €

PRO

Medium Business
75
/ Lună
  • 10 numere de tracking
  • 1000 de minute incluse
  • Live Call Dashboard
  • Call Recording
  • Dynamic Number Insertion
  • Integrare Google Analytics
  • Integrare Google AdWords
  • Integrare CRM
  • Keywords Call Tracking
  • Visitor History
  • Multi-Channel Call Atribution
  • Administrare conturi multiple
  • White Label
  • Additional number = 4,5 €
  • Additional minute = 0,05 €
Popular

MASTER

Professionals
175
/ Lună
  • 20 numere de tracking
  • 2500 de minute incluse
  • Live Call Dashboard
  • Call Recording
  • Dynamic Number Insertion
  • Integrare Google Analytics
  • Integrare Google AdWords
  • Integrare CRM
  • Keywords Call Tracking
  • Visitor History
  • Multi-Channel Call Atribution
  • Administrare conturi multiple
  • White Label
  • Additional number = 4 €
  • Additional minute = 0,045 €

ENTERPRISE

Enterprise & Agencies
  • Volume mari de trafic
  • Soluții personalizate
  • Integrare & API
  • Ofertă personalizată concepută pentru a se potrivi cerințelor tale specifice. Echipa INVOX îți va crea un plan adaptat afacerii tale.
Ce spun clienții nostri?
Alătură-te clienților fericiți care folosesc INVOX Call Tracking & Analytics

Întrebări frecvente

Dacă nu găsești mai jos răspunsul la întrebarea ta, îți răspundem cu plăcere pe e-mail sau la telefon 0741161021

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

Îți alocăm un număr de tracking unic pentru fiecare sursă de trafic pe care dorești să o măsori. Tu vei adauga un script în site-ul tău, iar numărul de telefon afișat pe site se va schimba cu un număr de tracking diferit pentru fiecare sursă de trafic. Toate apelurile către numerele de tracking vor fi direcționate automat către numărul tău de telefon fix sau mobil.

Reprezint o agenție de marketing. Ce ne puteți oferi?

Pentru agențiile de marketing care întrunesc anumite condiții, oferim conturi White Label, și astfel puteți oferi clientilor voștri solutia de call tracking sub brandul agentiei. Dacă dorești un cont White Label te rugăm să ne contactezi aici.

Câte numere de tracking îmi trebuie?

În funcție de ce doriți să urmăriți, aveți nevoie de un număr de tracking pentru fiecare canal de marketing / sursă de trafic sau un număr de tracking pentru fiecare concurrent user de pe site-ul tau. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi.

Cum setez INVOX Call Tracking pe site-ul meu?

Foarte simplu! Noi îți dăm un script (Dinamic Number Insertion), pe care tu îl adaugi în site folosind Google Tag Manager sau un cont FTP. Ulterior, setezi un Goal în Gogle Analytics.

Care este scopul contului DEMO?

Pentru a evalua soluția  INVOX Call Tracking și pentru decide dacă este potrivita nevoilor tale. Crearea unui cont DEMO este gratuită. Echipa INVOX este aici pentru a te ajuta tot timpul.

Cum plătesc pentru serviciul INVOX Call Tracking?

Plata se face în avans lunar sau anual, în funcție de varianta de plată aleasă de tine. 

Ce se întâmplă cand îmi anulez contul?

Poți anula contul oricând doreși, iar numerele de tracking vor fi dezactivate, și apelurile pe aceste numere nu vor mai fi direcționate către numărul tău de telefon.

Daca am mai mulți clienți, pot crea conturi separate pentru fiecare?

Da, în contul tău se pot crea subconturi separate și pentru clienții tăi. Fiecare dintre clienții tăi va avea acces doar la datele sale de call tracking.

Mai dorești și alte detalii?

Îți răspundem cu plăcere pe e-mail sau la numărul de telefon 0741161021

INVOX Call Tracking este un soft de atribuire a apelurile telefonice pe canalele de marketing. Folosește INVOX și află cuvintele cheie, anunțurile, campaniile, paginile din site din care sună clienții și optimizează campaniile de marketing.

INTEGRĂRI

Abonează-te la Newsletter