Incepeti sa intelegeti datele furnizate de Call Tracking examinand urmatoarele valori – cheie:

  1. Numarul celor care apeleaza pentru prima data 

Aplicatia Call Tracking va permite sa comparati volumul total al apelurilor cu numarul celor care suna pentru prima data. Creati-va o perspectiva asupra numarului de apeluri primite pentru prima data in baza unei anumite campanii publicitare, inainte de a stabili eficacitatea acesteia.

2. Analiza cuvintelor cheie

Analiza apelurilor la nivel de cuvinte cheie va ajuta sa aflati ce anume cauta clienti in motoarele de cautare si astfel agentia de marketing sau responsabilur de marketing al clinicii stie ce imbunatatiri sa faca in campaniile Google Ads. Daca aveti un anumit serviciu pe care il oferiti, veti dori in mod firesc sa stiti cat de multi utilizatori cauta informatii legate de acel serviciu si in special ce cuvinte cheie folosesc in cautari.

3. Paginile accesate

Call Tracking va poate ajuta sa evaluati eficienta paginilor din site-ul de prezentare al clinicii dentare. Este important sa stiti de exemplu, daca paginile pentru cosmetica dentara sunt mai accesate decat celelalte pagini. INVOX va poate arata ce are succes, astfel incat sa puteti replica si scala ceea ce functioneaza.

4. Cronologia vizitatorilor

Pentru a afla cat mai multe date dintr-un singur apel telefonic, luati in considerare si traseul vizitatorilor. Call Tracking va poate arata cum a ajuns un client pe site-ul dumneavoastra, paginile web pe care le-a accesat inainte de apelul telefonic si ce actiuni a efectuat pe site-ul dumneavoastra, inaintea apelului, in timpul apelului si dupa apel.

De exemplu, poate arata ca o cautare Google dupa implanturi dentare a returnat unul dintre anunturile dumneavoastra. Pacientul a vazut pagina implanturilor dentare si tagul Despre, apoi a sunat pentru a solicita detalii suplimentare.

Analiza traseului vizitatorilor pe site-ul Dvs. va poate ajuta sa intelegeti ca adaugarea pe site a informatiilor detaliate despre un anumit serviciu va fi de folos pentru clienti, astfel incat acestia sa nu mai fie nevoiti sa sune pentru aceasta informatie. Acest lucru va degreva personalul de la receptie, care va avea mai mult timp pentru a se ocupa de pacientii veniti in clinica, sau pentru a prelua un apel productiv.

5. Calitatea ofertei

Atunci cand vine vorba despre serviciile dentare, ceea ce conteaza mai mult este furnizarea de servicii de calitate si de oferirea acelor servicii pe care oamenii le doresc.

Nu numai ca puteti vedea cate apeluri provin dintr-un anumit canal de marketing, dar puteti evalua rentabilitatea acelor canale, stabilind care dintre ele aduce cel mai mare numar de apelanti care fac o programare pentru servicii stomatologice.

Inregistrarea apelurilor ofera, de asemenea, informatii valoroase despre calitatea ofertei. Aplicatia Call Tracking va permite sa marcati apelurile care au raspuns bine sau rau unei anumite oferte. Acest lucru va poate ajuta sa va perfectionati in continuare metodele de marketing, vazand care canale ofera cei mai buni clienti, nu doar cel mai mare numar de apeluri.

Daca observati ca anunturile de pe Facebook nu ofera rezultate de calitate, puteti incheia aceasta campanie si puteti redirectiona banii intr-un alt canal care ofera performante mai bune.

6. Performanta personalului

Atunci cand telefonul suna ocupat sau nimeni nu raspunde la telefon, e posibil ca personalul de la receptie sa incerce sa fie angrenat intr-o conversatie, fie cu client de la telefon, fie cu cei prezenti. Insa, daca apelantii noi nu vor ajunge sa vorbeasca in timp util cu o persoana, acestia pot ajunge sa mearga la concurenta.

Inregistrarea apelurilor va ajuta sa analizati nevoile apelantilor si performanta personalului de la receptie. Daca observati ca mai multi apelanti au aceeasi intrebare – de exemplu despre orar sau indicatii de orientare – puteti adauga aceste informatii vizibile pe site sau un mesaj de intampinare rapida in sistemul telefonic. Acest lucru degreveaza personalul de la receptie, mentine active apelurile primite, reduce numarul de apeluri pierdute si, in cele din urma, ajuta personalul dumneavoastra sa ofere servicii mai bune fiecarui pacient.

Concluzii

Servicul de Call Tracking va ofera datele si informatiile de care dumneavoastra si personalul de la clinica dentara aveti nevoie pentru a creste numarul de programari si pentru a ajunge sa investiti inteligent in marketing, astfel incat sa obtineti noi clienti. Nu mai pierdeti timp si bani cu eforturi ineficiente. Invatati din datele cuantificabile si folositi sectiunea de inregistrare a apelurilor din aplicatia Call Tracking pentru a va creste succesul si a stimula rentabilitatea investitiei si cresterea veniturilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la Newsletter

Follow Us

Articole recente

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări
Call Now Button