Chiar daca site-ul dumneavoastra are un formular de programari online, majoritatea pacientilor noi vor contacta cabinetul stomatologic prin telefon. Inca exista stomatologi care analizeaza aceste apeluri telefonice pentru a-si forma o idee despre performanta marketingului lor. Serviciul de Call Tracking a fost conceput tocmai pentru acest scop. Utilizarea lui poate ajuta echipa de marketing sa inteleaga impactul campaniilor dumneavoastra publicitare si sa ia deciziile corecte, bazate pe eficienta apelului telefonic. Usor de configurat si de utilizat, serviciul de Call Tracking poate genera toate informatiile care lipsesc si care sunt necesare pentru a imbunatati comunicarea cu publicul vizat, sporind astfel rentabilitatea investitiei.

Daca vreti cu adevarat sa va imbunatati rezultatele campaniilor de marketing, pentru a creste rentabilitatea cabinetului stomatologic si pentru a deservi mai bine clientii, aveti nevoie de Call Tracking.

Am realizat acest ghid detaliat referitor la avantajatele folosirii serviciului de Call Tracking pentru domeniul practicii dentare. In el veti afla:

  • De ce este important INVOX Call Tracking;
  • Cum va poate ajuta INVOX Call Tracking sa aflati mai multe despre clientii care va suna;
  • Cum sa utilizati datele furnizate prin Call Tracking pentru cresterea rentabilitatii investitiei in domeniul stomatologic.

De ce cabinetul dumneavoastra stomatologic are nevoie de servicii de Call Tracking

In primii ani de functionare, pentru clinicile dentare poate fi dificil sa stabileasca modul in care sa aloce buget pentru activitatea de marketing. Cu toate acestea, fara o activitate de promovare, clinica dumneavoastra dentara nu va putea atrage suficienti clienti noi pentru a-si asigura sustenabilitatea.

Stomatologii investesc inteligent in promovarea clinicii, dar cer, de asemenea, o rentabilitate crescuta a investitiilor in fiecare campanie de marketing. Call Tracking-ul ajuta clinicile dentare sa isi perfectioneze abordarea de marketing prin furnizarea de informatii despre canalele de publicitate care aduc mai multi potentiali pacienti, adica mai multe persone care isi fac o programare.

Pana la dezvoltarea serviciului Call Tracking era aproape imposibil sa ce buget este necesar pentru a aduce un client in clinica stomatologica. Puteti verifica usor campaniile de publicitate platite la click, dar nu stiti cate din acele click-uri va aduc clienti si nici din ce canal de promovare va suna clientii.

Chiar daca ati intrebat clientii despre modul in care au gasit cabinetul dumneavoastra, exista sansa ca ei sa nu isi aminteasca cum au ajuns sa contacteze cabinetul stomatologic. Daca doriti sa va cresteti vizibilitatea si sa va dezvoltati activitatea, veti avea nevoie de cat mai multi clienti noi. De aceea, trebuie sa descoperiti sursa prin care clientii gasesc cabinetul dumneavoastra stomatologic, astfel incat sa va bazati pe ceea ce stiti ca functioneaza.

Call Tracking va informeaza despre cheltuielile cu publicitatea

Cand vine vorba de marketing, este important sa stim in care campanii de marketing merita investit si in care nu, iar acest proces poate fi dificil in cazul in care nu exista suficiente informatii pentru a lua decizia potrivita. Veti constata ca, dupa intreruperea campaniilor de promovare de la radio sau din mass-media, numarul pacientilor scade. Iar o identificare gresita a campaniilor care aduc clienti poate duce la scaderea cifrei de afaceri si la generarea unui stres semnificativ.

Cu ajutorul serviciului de Call Tracking puteti vedea in timp real performanta fiecarei campanii de marketing din care primiti apeluri telefonice,  si astfel puteti realoca bugetele de marketing catre campaniile cu performante crescute.

Serviciul de Call Tracking imbunatateste experienta in relatiile cu clientii

Serviciul de Call Tracking include inregistrarea apelurilor, inregistrari care, pot fi utilizate pentru training-uri ulterioare ale personalului.

Daca personalul de la receptie nu este capabil sa raspunda la intrebarile frecvente, e posibil ca cei care suna sa contacteze o alta clinica stomatologica. Publicitatea dumneavoastra a generat un avantaj puternic, dar personalul din fata biroului nu a reusit sa valorifice acest avantaj prin furnizarea de informatii utile.

Imaginati-va ca ati putea sa ascultati inregistrarile apelurilor telefonice in care s-au solicitat informatii despre implanturile dentare, ati putea analiza felul in care au fost preluate aceste apeluri si ati putea instrui personalul pentru a putea raspunde mai eficient intrebarilor pacientilor. In baza acestor informatii veti putea chiar sa pregatiti un script care ar ajuta personalul sa raspunda intr-un mod profesionist la cele mai frecvente intrebari.

Prin inregistarea apelurilor, revizuirea acestora si luarea de decizii in vederea instruirii personalului pentru o mai buna gestionare a solicitarilor clientilor, serviciul Call Tracking va ajuta sa cresteti numarul de programari telefonice, sa imbunatatiti serviciile oferite clientilor si implicit veniturile clinicii. Pacientii se vor simti mai bine atunci cand vor primi informatii utile prin telefon si vor ramane cu o impresie buna despre serviciile oferite de clinica dumneavoastra dentara. Un serviciu cu clientii mai bun creste satisfactia si loialitatea clientilor. Acest lucru, la randul lui, va aduce la mai multe recomandari, care sunt foarte valoroase.

Acestea sunt doar cateva exemple referitoare la avantajele utilizarii serviciului de Call Tracking intr-un cabinet stomatologic. Exista numeroase moduri in care Call Tracking-ul poate creste vizibilitatea si eficienta in gestionarea pacientilor, reducand totodata timpul de asteptare a apelantului in zona de receptie.

Cum functioneaza Call Tracking

Aplicatia Call Tracking coreleaza apelurile telefonice primite direct din campaniile de marketing online si offline.

Aceasta modalitate va permite sa vedeti in timp real care sunt canalele de marketing si cuvintele cheie care va aduc programari telefonice.

Cu INVOX Call Tracking puteti atribui un numar de telefon unic fiecarei campanii de marketing, cum ar fi un motor de cautare sau un anunt publicat intr-un ziar sau pe un site pe care ati publicat un articol de specialitate.

Cu INVOX Call Tracking puteti monitoriza chiar si campaniile de marketing offline. INVOX va aloca un numar de telefon unic pentru fiecare canal de promovare cum ar fi fluturasii tipariti, in spoturile publicitare de radio sau televiziune. Utilizati numarul de telefon in campaniile dumneavoastra de marketing si folositi serviciul Call Tracking pentru a aduna date in timp real despre apelurile primite.

Desi introducerea numarului dinamic este necesara pentru analize sofisticate, chiar si urmarirea statica a apelurilor va poate ajuta sa va perfectionati campaniile de publicitate, astfel incat sa puteti creste calitatea potentialilor clienti si sa castigati pacienti noi prin cheltuieli publicitare inteligente.

Notiuni de baza pentru Call Tracking

Call Tracking este usor de configurat, chiar si pentru persoanele fara cunostinte tehnice.

Call Tracking poate fi integrat foarte usor si cu un soft de gestiune pentru clinicile stomatologice si astfel veti vedea fiecare pacient din ce sursa de marketing a ajuns la clinica Dvs. Si mai mult, puteti calcula costul de achizitie al fiecarui pacient si Customer Lifetime Value.

Dashboard-ul de Call Tracking indica numarul apelurilor provenite de la fiecare sursa. Datele furnizate de INVOX, nu numai ca va arata ce functioneaza, ci ofera si date importante de care aveti nevoie pentru a planifica strategia de marketing si SEO.

Analiza apelurilor

Odata ce ati facut setarile de Call Tracking pentru toate canalele de marketing, softul va colecta automat datele din apelurile telefonice primite. Pentru a profita la maxim de investitia dumneavoastra, va trebui sa examinati datele colectate sau sa examinati rapoartele puse la dispozitie de echipa dumneavoastra de marketing.

Citeste si “Ghid de Call Tracking pentru cabinetele stomatologice (2)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la Newsletter

Follow Us

Articole recente

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări
Call Now Button