Facebook este una dintre cele mai populare si in voga platforme sociale. De aceea, nu este de mirare ca incet, dar sigur a ajuns sa fie si un instrument de promovare excelent pentru companii la nivel mondial. Cu un numar impresionant de utilizatori, aceasta platforma ofera posibilitatea targetarii in detaliu a publicului tinta, dar si a descoperirii de potentiali clienti (spre exemplu prin „Lookalike audiences”). Probabil si tu ai campanii de Facebook Ads in derulare. Dar, te-ai gandit vreodata la diferenta dintre un click si un apel dat? Ei bine, un apel dat poate insemna necesitatea userului de informatie rapida sau chiar a vanzarii imediate. Dar cum monitorizezi aceste conversii? Clickurile le vezi in Google Analytics, dar apelurile? Solutia este INVOX Call Tracking!   

Conform studiilor efectuate in 2016, mai mult de 93% din utilizatorii activi au accesat Facebook de pe mobil. Si ritmul continua sa fie unul ascendent… Asadar, daca si tu vrei sa-ti optimizezi campaniile de Facebook Ads, atunci orienteaza-te spre optimizarile pentru mobil, si aici vorbim atat de ads, landing page-uri, dar si CTA (call to action) care indeamna la un apel telefonic. Dar, sa descoperim impreuna cum iti poti creste si tu vanzarile prin Facebook Ads si o platforma de call tracking, precum INVOX Call Tracking.   

Care sunt avantajele promovarii prin Facebook Ads? 

Inca mai stai pe ganduri daca sa folosesti sau nu Facebook Ads? Atunci trebuie sa iti arunci privirea pe aceste avantaje. Combinatia dintre Facebook Ads care targeteaza Mobile Users si o platforma de call tracking iti vor aduce o serie de beneficii la care nici nu te-ai gandit.  

De ce sa folosesti Facebook Ads? 

  • Conturi active (peste 1 miliard jumatate de useri se logheaza cel putin o data pe luna pe Facebook. Sigur vei gasi clienti noi aici si ii vei putea fideliza pe cei deja existenti!) 
  • Costuri vs Rezultat (Prin optimizare, poti ajunge la costuri incredibil de mici, in comparatie cu rezultatele obtinute) 
  • Targetare (Nivelul de targetare este impresionant, poti targeta useri dupa locatie, preferinte, varsta, sex, poti uploada liste cu useri care stii ca sunt interesati de produsele tale sau poti chiar crea „Lookalike audiences”)  
  • Remarketing (adreseaza-te numai celor care si-au aratat interesul fata de produsele tale) 
  • Buton „Call Now” (Foloseste butonul pentru cei 93% de useri ai aplicatiei mobile de Facebook si eficientizeaza-ti campaniile)  

Call tracking & Facebook Ads, cum sa le folosesti? 

Cu o platforma de call tracking vei putea avea date si mai concrete despre userii interesati de campaniile tale. Afla ad-ul din care te-au sunat sau care Landing Page este mai eficient. Astfel, iti vei putea optimiza si mai eficient campaniile!  

Practic vei afla urmatoarele informatii esentiale pentru optimizarea campaniilor: 

  • Care ad-uri conving userul sa te contacteze telefonic 
  • Care ad-uri convertesc cel mai bine 
  • Care ad-uri vand cel mai bine 
  • Care sunt paginile vizitate de clienti dupa ce au intrat pe site 
  • Din ce pagina te-a sunat fiecare client
  • Care combinatie de text si imagine dau cele mai eficiente rezultate 
  • In final, prin comparatie, poti ajunge la combinatia perfecta! 

Deci, printr-un Facebook Ad cu un buton de Call Now si cu o platforma de call tacking poti descoperi, asa cum spun multi, reteta succesului. Clientul ajunge in legatura cu afacerea ta mai rapid, iar tu poti monitoriza intreg procesul.  

Cum sa ai mai multe conversii prin Facebook Ads? 

Daca majoritatea clientilor tai au cont de Facebook, afacerea ta de ce sa nu aiba? De ce sa nu iti promovezi produsele chiar pe platforma unde ei petrec o mare parte din zi? De ce sa nu targetezi cei 93% din userii de mobil?  

 Gandeste-te la aceste 2 posibilitati: 

  • Fie afisezi un buton cu Call Now (prin care accelerezi procesul de vanzare) 
  • Fie trimiti oamenii interesati catre site-ul tau 

Insa, ceea ce este important: site-ul tau trebuie sa fie optimizat pentru mobil. Dar sa nu uitam si de importanta unor CTA specifice, care vor convinge utilizatorii sa te sune. 

INVOX Call Tracking, afla din ce surse de trafic te suna clientii! 

Fara indoiala, pentru a-ti optimiza campaniile de promovare ai nevoie de data exacte. Iar atunci cand vine vorba de numarul impresionant al vanzarilor care se fac prin telefon, cu siguranta o platforma de call tracking iti poate asigura accesul la informatia de care ai nevoie. 

INVOX Call Tracking vine in intampinarea nevoilor tale cu solutii prin care iti poti creste rentabilitatea investitiei (Return On Investment). Monitorizeaza-ti campaniile de Facebook Ads si optimizeaza-le cu datele din platforma noastra.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la Newsletter

Follow Us

Articole recente

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări
Call Now Button