Cel mai probabil faci eforturi prin care sa iti atragi clienti noi. Fie ca deja ai un plan de marketing online sau te gandesti la o strategie de a-ti creste numarul de clienti, un aspect ramane extrem de important: optimizarea principalilor indicatori si masurarea lor.

Call tracking-ul este un serviciu care separa business-urile ce pun accent pe optimizarea KPI-urilor de baza de cele care fac marketing dusi de val.

Daca ai un business in care te bazezi pe rezervari de exemplu, raspunsurile la aceste intrebari iti pot da cateva indicii:

  • Stii cate telefoane primesti lunar si mai ales de unde au clientii tai numarul de telefon?
  • Investesti in reclama si nu stii cate apeluri primesti in urma lor?
  • Ce rata de conversie ai in urma apelurilor primite?

Serviciul de call tracking este un sistem care iti permite sa ai sub control indicatorii de mai sus si sa intervii asupra lor indiferent de campaniile pe care le derulezi.

Cu aceste date la indemana urmaresti performanta site-ului, a serviciului de call-center si mai ales tii sub control performanta campaniilor. Toate aceste date iti creaza o imagine clara asupra eforturilor tale de marketing.

Ce avantaje ai daca implementezi un astfel de serviciu?

  1. Urmaresti performanta apelurilor
  2. Poti imbunatati experienta celor care suna
  3. Ai o idee clara asupra comportamentului potentialilor clienti
  4. Poti face ajustari de campanii, tocmai pentru a nu cheltui bugetul in campanii neperformante

Smartphone-ul a schimbat comportamentul utilizatorilor

Telefonul mobil a schimbat modul in care reactionam la reclame si cautam informatia. Pentru ca totul se intampla mai repede acum, serviciul de call tracking vine cu ceva in plus.

Poti monitoriza cu usurinta ce apeluri au venit de pe mobil si ce reclame au declansat procesul. Acest indiciu este important daca vrei sa urmaresti cum sunt conectate canalele tale de promovare.

Nu te poti baza doar pe publicitatea pe care o faci pe Facebook pentru ca unii oameni prefera inca metoda clasica si anume sa sune. Cu toate astea, tot trebuie sa fii prezent online si nu poti sa investesti doar intr-o centrala telefonica.

Cel mai bun exemplu este industria hoteliera. Cu toate optiunile existente acum de booking online, peste 25% dintre rezervari sunt in continuare facute pe telefon. Un procent deloc de neglijat daca activezi in bransa asta.

Call tracking-ul te poate ajuta sa tii o evidenta clara a fluxului de clienti. In loc sa intrebi mereu cum te-au gasit clientii, tu vei stii deja asta dupa numarul apelat. Castigi nu numai timp, dar si in interactiunea cu clientii.

In fond, trebuie sa stii cum iti canalizezi eforturile de marketing oricat de mici ar fi ele. Pentru ca poti astfel sa investesti in canalele care iti aduc cele mai multe apeluri sis a iti masori afacerea de acolo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la Newsletter

Follow Us

Articole recente

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări

INVOX Call Tracking este un soft de atribuire a apelurile telefonice pe canalele de marketing. Folosește INVOX și află cuvintele cheie, anunțurile, campaniile, paginile din site din care sună clienții și optimizează campaniile de marketing.

INTEGRĂRI

Abonează-te la Newsletter