Ca specialiști în marketing, suntem responsabili de maximizarea ROI-ului, pe baza cheltuielilor de marketing efectuate. De multe ori, pentru a reuși acest lucru trebuie să ne folosim de toate resursele și datele pe care le avem la îndemână, atât din mediul online cât și din mediul offline.

INVOX Call Tracking poate oferi o mulțime de date interesante din mediul offline, iar volumul poate fi atât de mare încât să fie imposibil de gestionat. Pentru a vă fi mai ușor să înțelegeți despre ce este vorba, am decis să evidențiem 3 moduri în care puteți folosi datele de call tracking.

  1. Măsurarea apelurilor primite este primul lucru de care vă puteți bucura prin intermediul call tracking-ului. Ce înseamnă acest lucru? Dacă aveți un site pe care îl promovați prin mai multe canale de marketing, veți putea afla, prin intermediul implementării unui cod de call tracking, din ce sursă de promovare a ajuns vizitatorul să vă contacteze prin intermediul telefonului.

De asemenea, prin intermediul numerelor de tracking și a scriptului INVOX, puteți începe să măsurați pur și simplu volumul total de apeluri telefonice pe care le primiți. Acest lucru presupune și măsurarea următorilor factori:

  • La câte apeluri s-a răspuns
  • Câte apeluri s-au ratat
  • Care este durata medie a unui apel
  • Care sunt orele de apel în cadrul fiecărei zile

Cum puteți folosi datele de call tracking?

Cunoscând, spre exemplu, numărul total de apeluri puteți descoperi cât de eficientă este echipa de vânzări, iar văzând numărul de apeluri ratate puteți vedea cât de eficienți sunt asistenții din departamentele de vânzări suport și relații cu clienții. De asemenea, cunoașterea timpului mediu al unui apel vă poate spune lucruri importante despre calitatea apelurilor. De obicei, convorbirile scurte indică o calitate proastă a apelurilor.

O afacere se poate orienta astfel, realizând anumite rapoarte pe zile pentru a descoperi în ce zile se efectuează mai multe apeluri. Veți putea descoperi chiar și în ce perioadă a unei zile specifice se înregistrează mai multe apeluri.

  1. Atribuirea fiecărui apel la un canal de marketing este următorul pas în call tracking.

Atribuirea unui număr unic la fiecare canal de promovare sau la sursa care a generat apelul, inclusiv un cuvânt cheie, o campanie specifică sau un website, vă poate arăta ce anume determină conversiile pe site-ul dumneavoastră. Puteți analiza spre exemplu paginile care au parte de o mulțime de vizite și click-uri, dar de puține telefoane primite. Astfel vă veți da seama că s-ar putea să aveți nevoie de un redesign.

De asemenea, vă puteți ajuta de aceste date pentru a schimba strategia digitală de promovare și pentru a vă axa pe paginile și pe campaniile care sunt mai performante în atragerea de apeluri.

  1. Optimizarea este un alt punct cheie, în ceea ce privește folosirea datelor de call tracking. Acesta este pasul în care folosiți datele de call tracking pentru a identifica campaniile performante în timp real și pentru a le optimiza pe cele cu rezultate scăzute.

Optimizarea se poate face pe cuvinte cheie, văzând care cuvinte cheie și grupuri Adwords vă aduc mai multe apeluri. Iar prin înregistrarea convorbirilor puteți optimiza campaniile și la nivelul vânzării. Puteți urmări factorii principali care determină vânzarea în cazul convorbirilor și puteți îmbunătăți celelalte apeluri în funcție de acești factori. 

Call tracking-ul duce optimizarea campaniilor la un alt nivel

Când folosim call tracking-ul la adevărata sa capacitate, deciziile cu privire la optimizarea campaniilor pot fi luate la mai multe nivele:

  • Optimizând cuvintele cheie în funcție de numărul de apeluri primite pe fiecare cuvânt putem maximiza ROI-ul pe fiecare cuvânt care a generat cu adevărat vânzări, ajustând suma licitată în funcție de performanța cuvântului.
  • Urmărind comportamentul utilizatorului, putem optimiza experiența acestuia pe site, putem viziona din ce sursă a ajuns să apeleze și putem crea conținut personalizat pe acea pagină, bazându-ne pe informațiile obținute din call tracking.
  • Putem implementa diverse metode de optimizare, plecând de la rata de conversie în cazul apelurilor, volumul vânzărilor sau costul pe achiziție.

Utilizând datele de call tracking într-un mod sistematic, putem beneficia în cadrul afacerii de valoare maximă cu investiții minime, pe o lungă perioadă de timp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la Newsletter

Follow Us

Articole recente

Testează acum INVOX Call Tracking și câștigă mai multe vânzări
Call Now Button