Parametrii ValueTrack în Google Ads

Activarea urmăririi apelurilor telefonice din Google Ads prin parametri ValueTrack?

Google Ads Call Tracking

Cum adaugăm parametrii ValueTrack în campaniile Google Ads?

Parametrii ValueTrack sunt un tip de parametrii de urmărire care te ajută să afli detalii despre sursa click-urilor din campaniile Google Ads. Acesti paramentrii se adaugă la sfârșitul adresei URL a fiecărui anunț din contul tău Google Ads.

Pentru a maximiza datele pe care le primești despre fiecare apelant din campaniile Google Ads, va trebui să folosești parametrul de urmărire de mai jos:

{lpurl}?campaignid={campaignid}&adgroupid={adgroupid}&network={network}&keyword={keyword}&matchtype={matchtype}&creative={creative}&adposition={adposition}&device={device}

Acest parametru îți va oferi urmărtoarele detalii:

ID-ul campaniei, ID-ul Grupului de anunturi, campanie de search sau display, cuvânt cheie, tipul de potrivire al cuvântului cheie, anunț sau banner, poziția anunțului și dispozitivul folosit de user.

1. Accesati sectiunea “Campaigns” din contul dvs. Google Ads;

sectiunea “Campaigns” din Google AdWords

2. Dați click pe butonul “Settings” din meniul din stânga.

Settings - Google AdWords

3. Dați clic pe pictograma coloană “Columns” de deasupra tabelului cu statistici, apoi dați clic pe “Modfy columns”

Modfy columns - Google AdWords

4. Bifați “Tracking Template” din lista afișată si apoi pe “APPLY

Tracking Template - Google AdWords

5. Adauga parametri Value Track – {lpurl}?campaignid={campaignid}&adgroupid={adgroupid}&network={network}&keyword={keyword}&matchtype={matchtype}&creative={creative}&adposition={adposition}&device={device}

Parametrii Value Track - Google AdWords

6. Click pe butonul “Save

Save

Ce spun clienții nostri?

Alătură-te clienților fericiți care folosesc INVOX Call Tracking & Analytics
Folosește acum INVOX Call Tracking și câștigă mai mulți clienți.

INVOX Call Tracking este un soft de atribuire a apelurile telefonice pe canalele de marketing. Folosește INVOX și află cuvintele cheie, anunțurile, campaniile, paginile din site din care sună clienții și optimizează campaniile de marketing.

INTEGRĂRI

Abonează-te la Newsletter