Google Analytics Call Tracking

Acum poți integra apelurile telefonice în Google Analytics

Google Analytics Call Tracking

Google Analytics Call Tracking

Chiar și în era digitală, majoritatea afacerilor se bazează în mare măsură pe apelurile telefonice primite de la clienți. În special dacă ne referim la servicii medicale, imobiliare, taxi, turism, HoReCa, teleshopping, florării online și chiar și magazine online unde clienții sună pentru a finaliza o conversie.

Acum, imaginază-ți cât de greu este să identifici canalul de marketing sau sursa de trafic din care sună fiecare client. Se pot monitoriza sursele de trafic online însă fără să știi câti dintre utilizatorii ajunsi pe site și mai ales care dintre ei au și efectuat un apel telefonic, iar pentru campaniile de marketing offline (outdoor, radio, TV și print) este practic imposibil de monitorizat fără o soluție de call tracking.

Știind cât de importante sunt aceste date pentru realizarea unor campanii eficiente de marketing, ai la dispoziție soluția INVOX Call Tracking cu ajutorul căreia afli ce surse/canale de marketing sau cuvinte cheie îți generează cu adevărat conversii telefonice.

Pentru cei care doresc rapoarte mai detaliate despre performanțele campaniilor de marketing, este necesara integrarea platformei INVOX Call Tracking cu Google Analytics. Astfel, în Google Analytics apelurile telefonice se vor înregistra în secțiunea Events și respectiv Goals Conversions, alături de celelalte conversii înregistrate pe site. Cu aceste date vei putea calcula performanța, rata de conversie reală și evident ROI-ul fiecărui canal de marketing.

Avantajul cel mai important îl reprezintă faptul că în Google Analytics vei vedea atat conversiile telefonice rezultate din publicitatea online cât și cele realizate din publicitatea offline. Astfel, vei calcula corect rata de conversie a fiecărui canal de marketing, sursă de trafic și cuvânt cheie și vei aloca eficient bugetul de marketing către canalele cele mai performante. Prin integrarea apelurilor telefonice în Google Analytics, reduci seminificativ costul per conversie.

Cum funcționează INVOX Call Tracking?

Pentru fiecare canal de promovare, noi îți alocam un numar de tracking unic, iar când un client te sună, apelul este direcționat automat către numărul tău de telefon (fix sau mobil), iar în Google Analytics vei vedea de unde te-a sunat acel client.

Integare INVOX Call Tracking în Google Analytics

Cum se văd apelurile telefonice în Google Analytics?

Acquisition > All Traffic > Source/MediumConversii telefonice - Google Analytics

Acquisition > AdWords > CampaignsConversii telefonice - Google AdWords

Conversions > Goals > OverviewConversions Goals Overview - Google Analytics

Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions
Assisted Conversions - Google Analytics Call Tracking

Conversions > Attribution > Model Comparison ToolModel Comparison Tool

Cum setezi apelurile telefonice ca și conversii in Google Analytics?

  1. Click pe butonul “Admin” din meniul de sus din Google Analytics
  2. Selectați “Goals” din coloana “View”, (ultima coloană din dreapta)
  3. Click pe butonul “+New Goal
    1. Goal setup – selectați “Custom” și apoi click pe “Continue
    2. Goal Description – scrieți “Phone Call” și selectați “Event” apoi “Continue
    3. Goal Details – completați astfel:
      • Category” scrieți “Invox Call Tracking
      • Action” scrieți “Call
      • Label” lăsați necompletat
      • Value” lăsați necompletat
      • Click pe butonul “Save”.

Acum, de fiecare dată când clienții vă sună pe numerele de tracking INVOX, apelul se va înregistra în Google Analytics ca și conversie.

Ce spun clienții nostri?

Alătură-te clienților fericiți care folosesc INVOX Call Tracking & Analytics
Incearcă acum INVOX Call Tracking și câștigă mai mulți clienți.

INVOX Call Tracking este un soft de atribuire a apelurile telefonice pe canalele de marketing. Folosește INVOX și află cuvintele cheie, anunțurile, campaniile, paginile din site din care sună clienții și optimizează campaniile de marketing.

INTEGRĂRI

Abonează-te la Newsletter