Integrare Call Tracking & CRM

Măsoară apelurile telefonice din campaniile de marketing direct în platforma ta CRM și calculează corect costul de achiziție al fiecărui client vs veniturile aduse de acesta în compania ta.

Integrarea apelurilor telefonice cu platforme CRM

Dacă majoritatea conversiilor tale sunt prin telefon, atunci integrarea soluției de call tracking INVOX cu platforma CRM pe care o folosești este esențială.

Iată cele mai importante șase avantaje ale unei astfel de integrari:

  1. Integrare fără costuri – oferim API pentru integarea soluției INVOX Call Tracking cu aproape orice tip de software CRM și ERP
  2. Call Tracking automat – Când vine vorba de Customer Relationship Management (CRM), uneori uităm să introducem cele mai importante informații. Data, ora, durata, statusul, sursa apelului și pagina din site din care ne sună clienul sunt informatii care de regulă nu le avem sau uităm să le adăugăm în CRM. Actualizarea automată cu aceste informații economisește timp prețios pentru echipa ta.
  3. Management eficient – descoperă date prețioase despre fiecare client, cum ar fi cuvântul cheie care l-a adus la tine pe site, paginile accesate din site, pagina din care te-a sunat și chiar înregistrarea apelului. Astfel, vei putea intrui echipa de vanzari sau de call-center și în același timp vei știi ce campanie de promovare este mai eficientă.
  4. Măsurare – măsoară rezultatele agențiilor de marketing pentru fiecare canale de marketing (Social Media, Google Ads, SEO, PR) și vezi care dintre ele realizează campanii de marketing performante.
  5. Optimizare – vezi costul de achiziție al fiecărui client versus veniturile generate de el de-a lungul timpului și direcționează bugetul de marketing către canalele de marketing cele mai profitabile.
  6. Time Management – analizează toate datele despre clientii tăi într-o singură platformă și câștigă timp prețios pe care îl poți folosi ca să gândești strategii noi de dezvoltare a business-ului tău.

Soluții CRM și ERP cu care avem integrare:

Ce spun clienții nostri?

Alătură-te clienților fericiți care folosesc INVOX Call Tracking & Analytics
Folosește acum INVOX Call Tracking și câștigă mai mulți clienți.

INVOX Call Tracking este un soft de atribuire a apelurile telefonice pe canalele de marketing. Folosește INVOX și află cuvintele cheie, anunțurile, campaniile, paginile din site din care sună clienții și optimizează campaniile de marketing.

INTEGRĂRI

Abonează-te la Newsletter