Call Tracking pentru imobiliare

Call tracking imobiliare

Pe piata imobiliara isi fac aparitia din ce in ce mai multe portaluri imobiliare, cu oferte variate de listare a anunturilor. Astfel, va este extrem de greu sa alegeti eficient site-urile de anunturi imobiliare care va aduc clienti, atata timp cat majoritatea lead-urilor primite sunt telefonice. De cele mai multe sunteti nevoit sa intrebati clientul “Unde ati vazut anuntul?”, dar raspunsul este evaziv sau total eronat.

Insa, folosind solutia INVOX Call Tracking, veti vedea in timp real sursa fiecarui lead telefonic si va veti putea concentra pe nevoile clientilor pentru a incheia cu succes fiecare tranzactie. La final de luna veti putea calcula cat va costa un lead pentru fiecare portal imobiliar si astfel nu veti mai risipi bani pe site-urile neperformante.

Cum functioneaza? Cititi aceasta scurta prezentare?

Cum ajuta INVOX Call Tracking specialistii imobiliari?

  • Masoara eficienta fiecarui portal imobiliar pe care va promovati anunturile;
  • Veti calcula corect costul per lead pentru fiecare site/portal imobiliar;
  • Masoara si monitorizeaza performanta agentilor imobiliari;
  • Costuri reduse;
  • Raportare in timp real;
  • Integrare cu Google Analytics (vedeti in Google Analytics cate apeluri ati primit din fiecare portal)

In plus, in platforma INVOX Call Tracking veti putea vedea detaliile fiecarui lead telefonic al fiecarui agent:

  • data/ora apelului;
  • durata apelului;
  • sursa apelului (site-ul din care a sunat clientul);
  • statusul apelului (apel pierdut, raspuns sau respins);
  • numarul de telefon al clientului (util pentru campanii de sms marketing);
  • Exportarea rapoartelor in format *.csv/*xls.

Identificand portalurile imobiliare din care va vin clientii, cu acelasi buget veti creste numarul tranzactiilor.

Folositi INVOX Call Tracking si nu veti mai risipi bugetul de marketing pe portaluri imobiliare care nu va aduc clienti.

Alegeti pachetul potrivit nevoilor Dvs.