Chiar si in era digitala, majoritatea afacerilor se bazeaza in mare masura pe apelurile telefonice primite de la clienti. In special daca ne referim la agentii imobiliare, firme de taxi, agentii de turism, hoteluri si restaurante, firme de catering, teleshopping, florarii online chiar si magazine online unde clientii suna pentru a verifica disponibilitatea produselor in stoc, termenul de livrare si implicit pentru comenzi telefonice.

Acum, imaginati-va cat de greu este sa determinam campanie de marketing din care suna fiecare client. Se pot monitoriza sursele de trafic online insa fara sa se stie cati dintre utilizatorii ajunsi pe site si mai ales care dintre ei au si realizat un apel telefonic, iar pentru campaniile de marketing offline (outdoor, radio, TV si print) este practic imposibil de monitorizat.

Stiind cat de importante sunt aceste date pentru realizarea unor campanii eficiente de marketing, am realizat platforma INVOX Call Tracking cu ajutorul careia aflati ce surse/canale de marketing livreaza cele mai performante conversii telefonice.

Pentru cei care doresc rapoarte mai detaliate despre performantele campaniilor de marketing, este necesara integrarea platformei INVOX Call Tracking cu Google Analytics. Astfel, in Google Analytics apelurile telefonice se vor inregistra in sectiunea Events si respectiv Goals Conversions, alaturi de celelalte conversii inregistrate pe site. Cu aceste date veti putea calcula performanta, rata de conversie reala si evident ROI-ul fiecarui canal de marketing.

Avantajul cel mai important il reprezinta faptul ca in contul Dvs. Google Analytics veti vedea atat conversiile telefonice rezultate in publicitatea online cat si cele realizate din publicitatea offline. Astfel, veti calcula corect rata de conversie a fiecarui canal de marketing si veti aloca eficient bugetul de marketing catre canalele cele mai performante. Integrand apelurile in Google Analytics, reduceti seminificativ costul unei conversii.

Cum functioneaza INVOX Call Tracking?

Pentru fiecare canal de promovare, noi va alocam un numar de telefon unic, iar cand un client va suna, Dvs. veti sti exact din ce canal de marketing va suna.

Cum se vad conversiile telefonice in Google Analytics?

Conversii telefonice pentru tot traficul site-ului - Acquisition > All Traffic > Source/Medium

Conversii Telefonice in Google Analytics - Acquisition all Traffic Source/Medium

Conversii telefonice pentru traficul din campaniile Google AdWords - Acquisition > AdWords > Campaigns

Conversii Telefonice in Google Analytics - Acquisition AdWords Campaigns Google Analytics

Conversii telefonice pentru  fiecare cuvant cheie din campaniile Google AdWords - Acquisition > Adwords > Keywords

Conversii Telefonice in Google Analytics - Acquisition AdWords Keywords in Google Analytics

Prezentare generala conversii - Conversions > Goals > Overview

Conversii Telefonice in Google Analytics - Conversions Goals Overview in Google Analytics

Voi reveni curand si cu capturi din Google Analytics pentru conversii telefonice inregistrate cu ajutorul INVOX Call Tracking din campaniile offline.

Cum setam apelurile telefonice ca si Events?

  1. Click pe butonul “Admin” din meniul de sus din Google Analytics
  2. Selectati “Goals” din coloana “View”, (ultima coloana din dreapta)
  3. Click pe butonul “+New Goal
    1. Goal setup – selectati “Custom” si apoi click pe “Continue
    2. Goal Description – scrieti “Phone Call” si selectati “Event” apoi “Continue
    3. Goal Details – completati astfel:
      • Category” scrieti “INVOX Call Tracking”;
      • Action” scrieti “Calls”;
      • Label” scrieti “first-call”;
      • Value” scrieti “0” (zero).
      • Click pe butonul “Save”.

Acum, de fiecare daca cand primiti un apel prin numerele INVOX, se va inregistra in Google Analytics ca si Event.

Doresti sa stii cum te poate ajuta INVOX Call Tracking sa reduci bugetul de marketing si sa obtii acelasi numar de conversii? Solicita aici un cont DEMO.

SIMPLU!

PERFORMANT!

ACCESIBIL!