Google Analytics

Integrarea apelurilor telefonice in Google Analytics

Urmărește conversiile prin apeluri telefonice direct în Universal Analytics

Profitați la maximum de urmărirea conversiilor prin apelurile telefonice cu integrarea în Google Analytics

Setările descrise mai jos pentru integrarea conversiilor prin apeluri telefonice în Google Analytics sunt disponibile doar împreuna cu serviciul de urmărire a apelurilor telefonice INVOX Call Tracking

Acquisition > All Traffic > Source/Medium -» pentru Google Analytics în limba engleză

Achiziție > Tot volumul de trafic > Sursă/Modalitate -»pentru Google Analytics în limba limba românăConversii telefonice - Google Analytics

Acquisition > AdWords > Campaigns -» pentru Google Analytics în limba engleză

Achiziții > Google Ads > Campanii -»pentru Google Analytics în limba limba română
Conversii telefonice - Google AdWords

Acquisition > Google Ads > Keywords -» pentru Google Analytics în limba engleză

Achiziții > Google Ads > Cuvinte cheie -»pentru Google Analytics în limba limba română

Keywords call tracking - INVOX

Conversions > Goals > Overview -» pentru Google Analytics în limba engleză

Conversii > Obiective > Prezentare generală -»pentru Google Analytics în limba limba română

Conversions Goals Overview - Google Analytics

Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions -» pentru Google Analytics în limba engleză

Conversii > Canale multiple > Conversii asistate -» pentru Google Analytics în limba românăAssisted Conversions - Google Analytics Call Tracking

Conversions > Attribution -» pentru Google Analytics în limba engleză

Conversii > Atribuire -» pentru Google Analytics în limba Română

Call conversion attribution in Google Analytics

Cum se setează conversiile prin apeluri telefonice în Google Analytics?

Textul în culoare portocalie este pentru conturile Google Analytics setate în limba română.
  1. Click pe butonul “Admin (Administrator)” în meniul din contul Google Analytics
  2. Selectați “Goals (Obiective)” in coloana “View (Vizualizare)” (ultima coloană din dreapta)
  3. Click pe butonul “+New Goal (+Obiectiv Nou)
    1. Goal setup (Configurarea obiectivelor) – selectați “Custom (Personalizat)” apoi click pe “Continue (Continuați)
    2. Goal Description (Descrierea Obiectivelor) – tastați “Apeluri prin INVOX” selectați “Event (Eveniment)” apoi click pe “Continue (Continuați)
    3. Goal Details (Detaliile obiectivului) – completați cu:
      • Category (Categorie)” adăugați textul “Invox Call Tracking
      • Action (Acțiune)” adăugați textul “Call
      • Label (Etichetă)” leave blank
      • Value (Valoare)”:
        • lăsați necompletat – dacă doriți să importați toate apelurile în Google Analytics;
        • sau Greater than x (Mai mare decât) –  dacă doriți să importați în Google Analytics doar apelurile cu o durată mai mare de x secunde  (Exemplu: Mai mare decât 30, dacă doriți să importați doar apelurile cu durată mai mare de 30 de secunde)
      • Click pe butonul “Save (Salvează)”.

Acum, de fiecare dată când un client vă sună printr-un număr de tracking INVOX, apelul va fi înregistrat în Google Analytics ca și conversie.

 

Call Now Button