Google Analytics

Integrarea apelurilor telefonice în Google Analytics 4

Urmărește conversiile prin apeluri telefonice direct în GA4

Profitați la maximum de urmărirea conversiilor prin apelurile telefonice cu integrarea în Google Analytics 4 (GA4)

Setările descrise mai jos pentru integrarea conversiilor prin apeluri telefonice în Google Analytics 4 sunt disponibile doar împreuna cu serviciul de urmărire a apelurilor telefonice INVOX Call Tracking

Puteți urma pașii din acest video sau găsiți mai jos detaliat pas cu pas: 

  1. Click pe butonul “Admin” în meniul din contul Google Analytics
  2. Pe coloana “Property”, dați click pe “Data Streams
  3. Selectați domeniul în care doriți să integrați apelurile INVOX
  4. Copiați MEASUREMENT ID
  5. Adăugați MEASUREMENT ID în contul INVOX
  6. În aceeași fereastră din GA4, dați click pe Measurement Protocol API secrets
  7. Copiați Secret value
  8. Adăugați Secret value în câmpul Google Analytics 4 API key din contul INVOX
  9. Click pe butonul “Save” pentru a salva modificările din contul INVOX

Acum, de fiecare dată când un client vă sună printr-un număr de tracking INVOX, apelul va fi înregistrat în Google Analytics 4 ca și conversie.

Pentru integrarea apelurile în Universal Analytics trebuie să parcurgeți următorii pași:

Textul în culoare portocalie este pentru conturile Google Analytics setate în limba română.
  1. Click pe butonul “Admin (Administrator)” în meniul din contul Google Analytics
  2. Selectați “Goals (Obiective)” in coloana “View (Vizualizare)” (ultima coloană din dreapta)
  3. Click pe butonul “+New Goal (+Obiectiv Nou)
    1. Goal setup (Configurarea obiectivelor) – selectați “Custom (Personalizat)” apoi click pe “Continue (Continuați)
    2. Goal Description (Descrierea Obiectivelor) – tastați “Apeluri prin INVOX” selectați “Event (Eveniment)” apoi click pe “Continue (Continuați)
    3. Goal Details (Detaliile obiectivului) – completați cu:
      • Category (Categorie)” adăugați textul “Invox Call Tracking
      • Action (Acțiune)” adăugați textul “Call
      • Label (Etichetă)” leave blank
      • Value (Valoare)”:
        • lăsați necompletat – dacă doriți să importați toate apelurile în Google Analytics;
        • sau Greater than x (Mai mare decât) –  dacă doriți să importați în Google Analytics doar apelurile cu o durată mai mare de x secunde  (Exemplu: Mai mare decât 30, dacă doriți să importați doar apelurile cu durată mai mare de 30 de secunde)
      • Click pe butonul “Save (Salvează)”.
Call Now Button